lørdag 20. februar 2010

Banan yoghurt milkshake

I Thailand fikk jeg så dilla på de herlige banan yoghurt milkshakene de lagde, vel hjemme må jeg jo prøver meg på den selv. Jeg har prøvd ca 5 ganger nå og nesten fått det til som det smake i Thailand, på Koh Lanta. Men jeg har ikke fått den til 100%, men skal nok prøve mere. For banan yoghurt milkshake og banan milkshake er kjempe godt! Er du glad i bananer, og kanskje ikke også.. tror jeg du vil like den. :) 

Jeg har hatt i litt forskjellige, prøver meg litt frem.. men.. dæssjer litt oppi av: moden banan, yoghurt (prøvd med vanilje, men tror jeg skal prøve med melon og naturell også), isbiter, juice, melk og kanskje litt sukker om man vil. Hvis man tar i vanilje is blir det mere vanlig milkshake en yoghurt milkshake. :) 

Det øverste bildet er fra den digge jeg fikk i Thailand.. under her kommer bilder fra mine banan yoghurt milkshaker! :D 

Bananklem fra Salatbolla :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanskje de bruker kokosmelk i milkshake i Thailand?

Salatbolla sa...

hei hei, ja jeg snakte kokkos milkshaken en gang... men i banan yoghurt milkshaken var det ikke det.. da hadde jeg smakt det! ;) men ellers takk for tipset.. prøve det også en gang! :)