onsdag 28. oktober 2009

Hjemme alene kveld


Når man er hjemme alene må en kose seg litt ekstra.. Her ser dere bilder fra min hjemme alene kveld.

Enkel "tapas alà Salatbolla" - Siri Malene 

Serranoskinke, cherry tomater, salat, asparges, rødvin - en veldig god Il Passo (anbefales), tomat og mozarella, mango og ananas smoothie, sjokolade og appelsiner. 

Elsker å kjøpe masse rart jeg kan sitte og kose meg med hele kvelden mens jeg ser på hva jeg vil på tv, eller serier på pc'n! ;)

stor klem fra Salatbolla

4 kommentarer:

Camilla sa...

o-lala;) masse godt! bra du er flink til å kose deg selv om du er alene hjemme=)

Salatbolla sa...

:D ja takk, man må være det synes jeg! ;)

Camilla sa...

fikk spesielt lyst på mango og ananas-smoothie.. yammi

Anonym sa...

Deilig hjemme alene kveld det der. Skal ha sym jenter på besøk onsdag. Tenkte å lage litt tapas aktige greier...