fredag 9. oktober 2009

Trondheimsrestauranter


Her kommer bare en liten oversikt over noen av de beste restaurantene i Trondheim. Ikke alle er med her feks Kyoto sushi i Jomfrugata som jeg har vært en del på. Og en av Norges beste restauranter Credo. Men uansett ta en titt! Mye bra og velge i Trondheim også. Alle gode restaurantene er ikke bare i Oslo. ;p
http://www.trondheimsrestaurantene.no/index.php
Ha en kjempe fin kveld og helg med god mat og drikke! Vi skal ut og spise i kveld og et innlegg om det kommer vel i løpet av helgen vil jeg tro.
Klem fra Siri Malene og Salatbolla

2 kommentarer:

Gry sa...

Så flott, dette må jeg studere nærmere. Har både datter,sønn,barnebarn og søster i Trondheim, så der er jeg ofte.
Ha ei fin helg!
Klem Gry : )

Salatbolla sa...

hei gry! det var bra, at dette innlegget kom til nytte! =) jeg er godt kjent med mange av spise stedene i trondheim. så bare spør om du lurer! =)
ha det fint!
=) klem