lørdag 10. oktober 2009

Sushi bar Trondheim


I går var jeg og min kjære på Sushi bar i Trondheim for første gang etter mang en besøk på Kyoto sushi også i Trondheim. Grunnet til det er vel at vi er studenter og prisen på Sushi bar er litt høyere. Men vi fant ut grunnen til at det er dyrere på Sushi bar. Maten var mer forseg gjort, så mere delikat ut og det var mye bedre service der. Sushien smakte veldig godt og 400kr for et stort fat for to er jo en ok pris. :) På fatet var det er variasjon av maki, nigiri og sashimi + rogn og sauser! Nam! Vi koste oss veldig og det var verdt besøket.
God lørdagskveld! Klem fra Siri Malene og salatbolla =)

4 kommentarer:

Marthe sa...

Lekker sushi må jeg si! :D Ser herlig ut. Prisen var ikke verst da.

Har btw. skiftet url på bloggen min, ny adresse er http://modernehusmor.blogspot.com/ om du vil linke meg. :)

Ha en god søndag!

Gry sa...

Dit må jeg, neste gang jeg er i Trondheim. Takk for tipset.
Klem : )

Salatbolla sa...

sushien var nammenamm! anbefaler sushi bar! =)

Anonym sa...

hvorfor ikke:)