mandag 16. november 2009

En hyggelig kveld!


For noen uker siden var moren og faren til Arne på besøk i Trondheim! Det ble handlet inn masse deilig mat og drikke. Lillesøster til Arne, Berit kom også. Det ble en kveld med full pakke!
Forrett: Avodaco med lakserogn/creme fraish med dill og hvitvin så klart. Jeg husker ikke akkurat slag vin vi drakk denne kvelden, men jeg tror det gikk ned en Riesling og en Sancerre! Hovedrett: Krabbe og ferske reker med hjemmelaget aioli og hviltøk og chilisaus. Til etterrett spiste vi forskjellige gode oster med "dipper" til. Honning med hasselnøtt var kjempe godt til. Vi hadde også dessert, halloween oransje kake og kaffe til slutt, sammen med litt mango og papaya som snaks. Du kan tro jeg var mett den kvelden. Deilig deilig mat! Tusen takk for en fin kveld, Mari, Tom, Berit og Arne.
Stor klem fra Salatbolla! ;)

5 kommentarer:

karina sa...

oioi, litt av et måltid! ; )

Salatbolla sa...

ja det var litt av et måltid! herlig!! ;)

Gry sa...

Det ser godt ut. : )

Anonym sa...

Enig! Dette så virkelig godt ut! Jeg gleder meg til sommeren kommer og krabbene med den... :)

Monica sa...

Du må begynne og oppdatere igjen nå :D .