tirsdag 8. september 2009

Salatbolla er født

Salatbolla er i gang! En liten matblogg for en liten matglad jente! Jeg har tenkt litt på å lage en matblogg, ikke en prippen en, men en hverdagslig blogg om mat jeg liker, lager, spiser både hjemme, borte og på spisesteder. Også god drikke. Det vil bli anbefalinger, oppskrifter, bilder og mye mer. Jeg er ikke proff med mat i det hele tatt og jeg er veldig villig på å lære mere og tips fra andre. :) Så ta godt i mot meg og velkommen inn!

Ps: navnet Salatbolla kommer av min forkjærlighet til en god bolle med salat! En uke uten salat er ikke en god uke;p

1 kommentar:

Maria sa...

Hei Siri Malene :)

Tusen takk for hyggelig kommentar inne på bloggen vår! Sånne kommentarer varmer og inspirerer oss til å fortsette å blogge..

Nå har jeg skumlest meg gjennom bloggen din, og jeg må si at jeg liker den veldig godt! Du virker som en ordentlig livsnyter :)

Jeg kommer nok innom flere ganger.

Hilsen Maria