søndag 13. september 2009

Testing av firefly - detox


På matvarehuset ultra har de veldig masse forskjellig som man har lyst til å prøve. Denne gangen lot jeg meg friste til å kjøpe en drikk som heter firefly - detox med smak av sitron, lime og ingefær. Denne tørstedrikken har man kanskje ikke over alt og den koster jo litt mer (25kr). Så da tenkte jeg at jeg kan skrive om den her til advarsel eller tips for dere som kanskje har sett den før og har hatt lyst på men ikke kjøpt den. :)


Jeg synes den var veldig god! Den smakte veldig mye, surt og bitter. Noe jeg liker veldig godt i tørstedrikker og i drinker;) Anbefales til de som liker det litt surt. :) Flasken er jo også litt fin!
Denne drikken finnes også i andre smaker.
Ha en god søndag og middag! Her lager vi kjøttsuppe i dag, lukter godt i hele leiligheten!
Klem Siri Malene og salatbolla

4 kommentarer:

Trine sa...

SV; ja det er kjempegodt.

Så spennende blogg du hadde.

Salatbolla sa...

:)

takk for det! jeg er ny med matblogg! velkommen skal du være!

Gry sa...

Takk for koselig kommentar,
linker til deg.

Salatbolla sa...

heihei :) koselig!